niedziela, 14 października 2012

A czas ucieka...

Ostatnio mało jestem na blogu.. Ogólnie mało jestem na internecie.. To nie moja wina.. Jak zapewne wiecie się uczę i to nauka zabiera mi mnóstwo czasu. Przyszły tydzień mam również zapracowany. Lecz od maja nie miałam laptopa, miał on popsutą matrycę i dopiero teraz, w tym tygodniu odebrałam go z naprawy. Działa w miarę ok. Więc posty będą się pojawiały częściej. Będę starała się rano pisać i np. dawać posty zaplanowane, czego nie chcę zbytnio, ponieważ wolę pisać o godzinie w której dodaję post. A tak przy okazji jeśli umiecie grać w karty (szczególnie makao!) i chcielibyście pograć ze mną to wejdźcie na kurnik.pl. Jestem tam prawie codziennie. Możecie się umówić ze mną na blogu o dokładnej godzinie (jeśli będzie nam pasować obydwóm ;)). Nazywam się tam elmo777 i możecie pisać do mnie wiadomości prywatne, że np. w piątek o godzinie 16 w (nazwa ''miasta''), i możecie mi pisać jak mnie zobaczycie rozmowy - mam ustawione tak. Obecnie mam ranking 1281. Nie jest najlepiej ale też (wg. mnie) nie najgorzej :)  Więc zapraszam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz