poniedziałek, 1 października 2012

Przegląd biżuterii

Chciałam zrobić przegląd. Zdecydowałam, że będzie to biżuteria. Tak przy okazji przepraszam, że nie pisałam lecz jeszcze się uczę i szkoła jest dla mnie bardzo ważna. Nie chciałam zawalić szkoły na początku. Trudniej by mi było nadgonić. Przechodząc do tematu..

Uwielbiam biżuterię! Gdy nie wiem co założyć na siebie lub za późno wstałam zakładam zwykły t-shirt, jeansy do tego jakiś naszyjnik, bransoletkę lub pierścionek i jestem gotowa do wyjścia!

Na sam początek bransoletki...

e-ribbon.pl
Bransoletki pochodzą ze sklepu e-ribbon.pl. Wybrałam kolorowe,ponieważ jesień nie kojarzy się kolorowo.. A nasza biżuteria kolorowa być może jak najbardziej. Każdy a właściwie każda znajdzie coś dla siebie ;)

Naszyjniki są również kolorowe i są również z e-ribbon.pl. Ja zakupię różowe wąsy oraz złote serce z dolnego rzędu. Są również kolorowe, lecz złoto i srebro się pojawia.


Pierścionki.. Ja zdecyduję się na zakup miętowych i czerwonych wąsów. Tutaj dominują kolory. Pierścionki uwielbiam tak samo jak naszyjniki i mam ich mnóstwo. Zdecydowałam na takie bardziej kolorowe, wzorzyste, nietypowe...Są delikatne... Ale są też ostrzejsze.. Kobiece.. Dziewczęce.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz